10 Eylül 2013 Salı

ROBERT KOLEJ
Boğaziçi nin en güzel noktalarında 1860 yıllarında kurulmuş iki amerikan eğitimci tarafında bağış ile hayatını devam ettirmiş dünyanın sayılı okuludur . Robert kolej binalarını gezerseniz
eğitimi ne olduğunu anlamak kolay olur.  Okul süper mor salkım ağaçları ile kaplanmış bir tabiat huzur cennetidir .Spor deney odalları kütüphane tüm avrupanın hatta sanırım ABD  okullardan da  üstündiür .
ABD  de o kadar eğitim binaları vardir ki bazıları  vasat hatta eğitimde vasatdır . Robert kolej doğuştan şanlı bir araziye sahiptir .Bizim böyle efsane okullarımız malesef yoktur .Mezunlar zaten Ülkenin
ve dünyanın en önemli insanlarıdır . Yani okul insan fabrikası değil dünya çıtasını yükselten
bir yerdir .Bu arazilerde bakım ve bahçe önemlidir . Bizde park fikri maçka parkı düzeyindedir .
Bahçe evleri sevmiyoruz .Robert kolejde okumak bir ayrıcalıktır .Sınavlarına girdim . Kazanamadım
Okula çok beğendim ama farkında değildim.  Bizimde en azında üniversitelerimizin bu noktada olması lazımdır . Çevre faktörü eğitimde önemlidir. ROBERT KOLEJ  resmine bir bakın
okul mu ? yoksa cennet mi
birde burada okuyanların listesine bir göz atsanız
Benim yorumum burası bir cennet ve bu cennet boğaziçi tepelerindedir .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder