7 Eylül 2013 Cumartesi

AYA İRİNİ  KİLİSESİ   Topkapı sarayı  içindeki  AYA IRINI  kilisesi  uzun yılar silah deposu olarak kullanılmıstır.  Son yıllarda klasık müzik konserleri için ideal bir yer oldu.  Klasik    muzik ve sanat sinema zevki yüksek ama işadamı gibi duran ama işadamı  olmayan ECZACIBAŞI  ailesinin ferdi fotoğrafa meraklısı ARA GÜLERin  kankası  bana göre bakımsız ve sağlık problemleri çok olan
yemekleri  benim gibi yutaraktan yiyen ,gurme oburlardan olan  ,İngilterede eğitim yapmış rahmetli
ŞAKİR ECZACIBAŞI birkaç kez son yıllarında burada görmüştüm. Birkaç kezde Beyoğlunda gittiğim lokantalarda
yanyana konuşmadan oturmuştuk .Rahmetliyi beğenmezdim.  Gizli bir kin beslerdim. konusunun.Benim dostum  NUR ATABAY dı . ATABAY KARDEŞLER  NUR ve BÜLENT ATABAY  benim dostumdu. ECZACIBAŞI özellikle ŞAKİR ECZACIBAŞI
bana politik gelirdi.  Fotoğraf konusunda zaten çok zıt fikirlere sahiptik.
Eczacıbaşının sanırım reklam işlerine bizzat bakardı. AYA İRİNİ  klasik muzik konserleri meşhurdur.
Acaba devam ediyor mudur?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder