7 Eylül 2013 Cumartesi

OLİMPİYAT 2020 için  bir tanıtım toplantısı oldu. THY nın 16 saatlik rekor denemesi iyi bir
deneme idi.  THY  onaltı saat havada servis verebilmesi havacılık için sevindiricidir.  TOKYO  güçlü bir adaydır. Bence 2020 istanbul için erken hedefdir. Biraz ilerlemesi gerekir. Gönül ister ama gerçek nedir. Sporcular ulaşım sorunu yaşamaz. Bush  geldiğine  NATO  toplantısı TOPKAPI  sarayında yapıldı. Yolllar kesildi .İstanbulluya rica edildi. Evden çıkmayın yolları değiştirin hatta hava sahası kapandı .Toplantı yapıldı. Herkes memnun oldu.KADİR TOPBAŞ  bey o dönemde görevde idi. İstanbul halkına teşekkür etti.  Olimpiyatlar için çekmece gölü silivri tekirdagda yatırımlar olur . 3 KÖPRÜ ayakaları canlanır.
Araziler var .Çok ciddi projeler yapılır. Yine de bana göre erken bir harekettir.
TOKYO  ve japonya tabii ki olimpiyatlar için hazır bir kenttir.
Bizim olimpıyat stadımız resimdeki gibi bir adettir.
Bir sürü stad yapılması gerekiyor. O  bölüm kolay bizdeki yapımcılar hızla girişir. THY  da taşıyıcı
kurum o da tamamdır.Yayın alt yapısı yok .Bu kolay yatırım değildir.  Tüm dünya takip edecek
sadece istanbulun elektrık sistemi bile acilen değişmesi gerekir.  Enerji problemi her an patlayacak
bombadır. İSTANBUL  tanıtım filmi izledim .Toplantıda seyretmişler .Böyle berbat bir takdim
olamaz. Eminönünde güvercinler uçuyor havadan istanbul görüntüleri berbattı.
Ben yaptım oldu şeklinde işlerle bu işler olamaz. Heyecan bol, bence insallah biz almayız
Bizim daha istanbula katacagımız çok iş var. Yolları ,binaları ,ulaşımı yapsanız bile
İstanbul romantik bir sehir bu yükü kaldırmaz. Düzenlenecek çok yerimiz var. Adaylık bile güzel fikir burada kalmalıdır. Erken bir girişimdir. 500  yıllık istanbul surlarını ışıklandırmamış restore etmemiş
turizme kazandırmamiş İstanbulun olimpıyata aday   olması  biraz erken olmuştur.
Bizim öncelikle orta ölçekte yarışmalarla pratik yapmamız işi öğrenmemiz gerekir. Biraz dünya kongrelerini yapalım.Pratik geliştirelim.50 yaşına kadar yurt dışına çıkmamış bir nesil bu
 işi yapmak kolları sıvıyor . Bizim o noktada olmadığımız  bir gerçektir.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder