29 Eylül 2013 Pazar

KADİR KIR ve KAPTAN PİLOT CÜNEYT  BİÇER
kısaca CÜNEYT kaptan 206 long bell helikopter virtiozüdür .Cüneyt kaptan git-gel ege kıyıları
git-gel çanakkale ayvalık izmir onun için günlük uçuslardır . Hatta tüm dogu anadoluda uçmuştur .Ama binlerce uçusu kalkış ve eğitimi ögrenciyi  İstanbul Alemdağ tepelerinde yapmıştır .SAMANDIRA
Bölgesinde  askeri eğitim ve konaklama karacı helikopter ve sahil güvenlik konaklama yeri vardır
Daima arkadaşlarına havadan selam gönderir.
.SAMANDIRA  askeri havalimanı sanırım yakın tarihte  görevi ve ömrünü  bitirecektir .Bana göre
 .Buralarda yerleşim olacaktır .Zaten istanbulda askeri liman ofis depo orduevi garnizom olmamalıdır .
CÜNEYT KAPTAN  ın uçarken en güzel özelliği helikoptere tam hakim olmakla birlikte
havada güzel güzel fıkralar anlatır .Gülerek neşelenerek uçarsınız .
O kadar iddialı fıkraları vardır ki gülmekten midenize kramp girer .Neşeli neşeli uçarsınız zorluk çıkarmaz. Daima pozitiftir .Hem işletme müdürü hem hangar amiri ,hem baş pilot hemde
tek başına ordu tüm işlere bakar .
Muhasebeye mali işlere bakar .Kar zarardan sorumludur .Merak ettiğim CÜNEYT KAPTAN ın Ofisi ve hangarı TAV özel bölümde bakalım orası yakın zamanda Tüm TAV arazisi park orman olacak nereye ofis kuracaklar HELİPORT HANGAR  yapacaklar diye beklemekteyim .Zaman zaman CÜNEYT  kaptanı ararım .Bazen geri dönüş veremediğim yani kabalık yaptığı olmuştur .Hatta çok değil birkaç gün evvel yaptım .Kendimden de utandım .
Buradan CÜNEYT kaptan özür dilerim
CÜNEYT kaptan benim uçus hayatım içinde HIZIR  kaptandır . Ne zaman dara  düşecek olsam onu ararım .Gülerek kahkahalarlar uçtuğum kaptandır . Keyfi ve neşesi daim olsun diyerek
göklerin neşesi CÜNEYT BİÇER e uzun neşeli hayat dilerim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder