26 Eylül 2013 Perşembe

BJK İŞ MERKEZİ BEŞİKTAŞ AKARETLER
Refik osman top sokak benim 2 yıl oturduğum sokaktır .Arka balkon BJK  tesislerine bakardı .BJK  tesisleri bol topraklı  bir anteman sahası idi .Sanırım o vakitler BJK olan Sayın  RAHMİ KOÇ  ve Süleyman SEBA ile  bir anlaşma yaparak bu tesislerde gördüğünüz 2 blok binayı yaptılar .Zaten bende kira fazla geldiğinden bulunduğum katı terk ettim . Ödemeyi de yapmak zorlaşmıştı . Oturduğum
Dökülen eski bir bina idi . Akaretler yokuşunu çok inmiş çıkmış biri olarak ATATÜRK  evinde geçerdim .Gerçek tarihi takip ettğinizde ATATÜRKün   hiç bir evi olmadığını görürsünüz .
ATATÜRK  evsizdir . AKARETLERDE ev lojmandır .ŞİŞLİ deki ATATÜRK  evi diye anılan ev zaten bir Ermeninin mülküdür .ATATÜRK   bekar olduğundan orayı kiralamıştır .
Beyoğlunda da kiralık bir evde oturmuştur . ÖZETLE  akaretlerdeki ev lojmandır . BJK  binasındaki
yerler ilk plaza adlı yerlerdir . Bu plazalarda mal sahibi olan bir tanıdğım vardı .Ziyaret için gittim Üst katlarda zaten POPÜLER restoranlar bulunur . AKARET  evleri bir zamanlar NET HOLDİNG  aitti .
Borçtan satıldı .DOGUŞ grubuna geçti .Sık sık el değiştirdi.Şu an kime ait bilemiyorum .
AMA proje olarak kapalı  Milano Çarsısı gibi olaraktı trafik olmadan gezi alanı restorant cafe alışveriş
mağazalar planda idi .Trafik yoktu .2103 Yılı itibarıyle  tarfik hatta agır vasıta var .
Birde reklam ofisleri bulunuyor .MİLANO  çarşısı olamadı .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder