26 Eylül 2013 Perşembe

BOĞAZİÇİ UNİVERSİTESİ
Sanırım arazi olarak ve tabii ki verdiği eğitim olarak dünyanın sayılı  ve saygın üniversitesidir  Eski isimlerden bir hatırlağımı Prof  ABDULLAH KURAN  dır .Şu an bir bayan profesör hemde dünya çapında bir isim yönetici olarak görev yapmaktadır .
Boğaziçi daima Türkiyeyi yönetmiş isimler cıkarırdı . Dı diyorum ÇÜNKÜ  şu sıralar İMAM HATİP  den yöneticiler  çıktı .Küçük görmek için ifade etmek istemiyorum . Demokrasilerde bunlar olağandır .
Dönem dönem kişlier gelir gider .Bizim üstünde yaşadığımız planet bize ait değildir .
Hatta ülkelerin bile ömrü var . Sadece  boğaziçi üniversitesini ömrü devlet batsa da devam eder .
iSTER osmanlı  İSTER TC  fark etmez .
Dünyanın en büyük şirketinin ömrü enfazla 100 yıldır . IBM  var mı ? KODAK  var mı ? benim dünyanın etrafında 24 saat dönmesi ile hayran kaldığım PAN AM  var mı ? yok
ama150 yıldan beri BOĞAZİÇİ  üniversitesi var .
ATATÜRK  bile unutulur .Dünyada tek kalacak miras ÜNİVETSİTE dir  .
Türkiye değişir ama BOĞAZİÇİ  üniversitesi kalır .
Orada insan yetişir .
Ben bu okuldan mezun değilim .Buradan mezun olan dostlarım var .Hepsi şeçkin insanlardır .
Bunlardan biri de SİNAN ÖZERdir .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder