24 Eylül 2013 Salı


BEBEK SAHİLİ yahya kemal beyatlı caddesi
Bu sahilin adını bu zamana kadar bilmiyordum .Yahya Kemal Beyatlının şairliğini ve şiirlerini tümünü bilrim  Bazıların ezbere bilirdim .Şairliğine diyecek yoktur .Bu caddenin adını taşıdığını yeni öğrendim Divan yolunda adına külliyesi vardır . Asıl hayret edeceginiz T.C kuruluşunu saglayan LOZAN  müzakerelerinde YAHYA KEMAL BEYATLI nın da olmasıdır .LOZAN müzakereleri nasıl oldu kayıtları nasıldır .Açıklanan müzakere notları bana yeterli gelmedi.Saklanan çok nokta oluyor.
lord CURZON  delegesyon başkanı olarak nelerin saklı kalmasını istedi .LOZAN  bence saklı bir kutu
Yahya kemal BEYATLI  nın heyette olması neden gerekli idi .
Bu konuları yeni tarihçilere bırakaraktan devam ediyorum. Bebek  yanaşma iskelelerin artık sahibi ispark belediye kuruluşunundur. Burada bağlama gelişigüzel oluyordu .Bu onun kayıtlı halidir .
Bebek iskeleleri yeniden düzenlenecektir .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder