13 Eylül 2013 Cuma

ŞİŞLİ ADLİYE SARAYI

sarayı diye birazda nazire yapmak için yazdım .Osmanlıda saraydan geçilmiyordu . Doğaldır . Eski
ŞİŞLİ  adliyesi ve benzer adliye binaları    catı katı .depo agzı ,bina veya adresi belli olmayan yerlerdi. En son adliyeye gidişim beyoğlu  adliyesi idir . Halıcıoğlunudaki köprü altında bir tarihi binadır .
Dünyaca mesşhur fotoğraf sanatçısı  İZZET KERİBAR  dava açmıştı . Kendisine hakaret etttiğim
savi ile Aman dikkat yahudidir demiştim . Bunun bir davası olmaz.Zaten Yahudi idi . Dava düştü.
İZZET KERİBAR  yıllar sonra  sayıın başbakanımız RECEP TAYYİP ERDOĞANdan  bizzat kendisine ve birkaç kişi ile beraber sanırım ARA GÜLER de vardı
yüksek paye nişanı verdi . Ben alamadım YAYA kaldım .
Nerden nereye atladım kusura bakmadan devam edeceğim .  ADLİYE SARAYLARI  yararlı
ve ihtiyaç gideren konumda oldu . KARTAL  adliyesini de ilerde yazarim .O adliye daha muthiş
içinden METRO  geçiyor .İçinden metro geçen adliye saraymız var .
 ŞİŞLİ adliyesi önemlidir .Kızım AYŞENAZ KIR  avukattır .
Güzel binalarda güzel avukatlar olmalıdır ki davalarda güzel güzel görülsün .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder